fredag 2 januari 2009

Ett nytt år! Tusen möjligheter!

Ja, hoppas att alla har haft en bra jul och nyårshelg!
Det har iaf jag haft. Mja, har ju jobbat alla röda dagar, och lite till. Men det har gått bra. Fast vi har haft vinterkräksjukan och personalbrist. Vi har jobbat underbemannat hela julen! Så det var tufft! Fick sen höra att chefen ska ge oss ngn kompensation för ett bra arbete! Ja, det tackar vi fan för! Har inte träffat alla efter helgen än. Men snart så. Börjar faktist bli lite tomt här på jobbet utan er. Kom tillbaka snart.
Hela helgen ska man också jobba. Kommer att få en superbra lön i slutet av månaden! Så det är skönt! Annars så brukar man vara lite småfattig runt juletider. *haha*

Idag kom Fa hem. Fan vad skönt! Har saknat dig såååå mycket! Det kändes i hjärtat när du åkte. Hela veckan har varit dyster och tråk. Iaf i dom ensammaste stunderna! Älskar dig!

Datorn! Ja, har nästan glömt bort att jag har en sådan sak! Fan att dom inte kan höra av sig tillbaka! Ska ringa o skälla på dom på Måndag! Nu får dom fasen ta och fixa den! Man ska inte behöva vänta i över en månad!

Idag så började jag lite senare. Runt 15 tiden började jag. Ganska skönt att kunna flexa ibland. Men det gjorde ju jag för att jag skulle få lite tid med älsklingen! *hehe*

Nytt år också! Ja, då blir det körkort och komvux! Fina fisken!
Nej, nu måste jag kila. Plikten kallar!

Inga kommentarer: