fredag 2 januari 2009

Tråkigt!

Vad tråkigt att jobba på den smutsiga sidan. Ska göra det hela helgen!
Har bara en patient att ta hand om. Och sen är min tillgång begränsad! Man känner sig så ensam och isolerad! *haha* Hjälplös!

Sen fick man inte ens klä om sig själv idag på jobbet! Näää! Utan att Miss D kom in o knackade på och sa att helgerna var redan uppe! Sen såg jag att hon hade satt mig och henne på samma helger. Ja, nästan alla! *haha* Hon e ju bara så rolig!
Hon frågade mig häromdan om vi kunde jobba samma helger tillsammans. Hon hade verkligen bråttom att få upp helgerna! *HAHA*

Det känns faktist bra att jobba nu! Trivs på mitt jobb! Man känner sig behövd på sin arbetsplats. Det går bättre och bättre med vissa andra! Så man kanske ska tänka på att inte döma människor innan man känner dom? Ja, i vissa fall så stämmer det. Men ibland fungerar inte kemin bara! Men, det känns bättre!

Det största felet ligger hos en annan, som inte alls passar för titeln. Ja, tyvärr. Så är det!

Huvudsaken att det känns bra!
Har så fina arbetskompisar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

visst e de skönt när man har arbetskamrater som man tycker så mycke om;) saknar er faktiskt!

Anonym sa...

Men visst e det mkt bättre på jobbet nu?! Känns riktigt bra:)
Haha...jag va där när Miss D skrev upp er. Sötnos:)