torsdag 25 december 2008

The Challenge

Du & din partner


Vad heter ni? Mika & Fa
Hur träffades ni? Av en slump.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 4 månader
Är ni förlovade? Nej, inte än
Bor ni ihop? Jo
Har ni barn? Näe,´lite svårt att fixa det ;-)
Har båda körkort? Ingen av oss. Men ska ta det till våren.
Isåfall, vem kör bäst? ???
Kommer du ihåg er första kyss? Alltid!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Tvilling & Jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? *haha* Jag ;-)
Vem sjunger bäst? Wiiiie! Nä, det gör nog Fa!
Håller ni i handen på stan? Nej, men han vill. Jag är inte så förtjust i det :P
Var nån av er oskuld när ni träffades? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, ett år typ.
Vad har ni gemensamt? Mycke men långt ifrån allt!
Blev du kär i första ögonkastet? Absolut!
Har ni någon speciell låt? "On A Night Like This" Med Kylie
Har ni några "fri kort"? Ööööh, näää!
Har ni stora framtidsplaner? Ja de tycker ja=)
Har ni gråtit i varandras armar? känsliga saker detta!
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Bästa minne? finns många
Vem lagar bäst mat? Han! DEFINITIVT!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan, går på bio mm.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja faktiskt...sällan de glöms
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Yao! GBG + SÖDERTÄLJE = SANT!
Blir du lätt svartsjuk? Ja!!
Brukar ni bråka? o ja!! Men inte alltid om viktiga saker! Inte direkt bråka heller men tjafsa!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda delar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? oh finns många...armarna, ryggen o ögonen;) Magen, låren! ;-)
Vad använder ni för preventivmedel? *Hahaha* Vi har det svårt att få barn! Men vi kämpar ;-)
Pratar någon av er i sömnen? Inte jag men han!

Inga kommentarer: