tisdag 23 december 2008

God Jul!


Jaha, då sitter man här på jobbet dagen före julafton! *hehe*
Jobbar och sliter med vinterkräksjukan i knät. Nja, men nästan! *haha*

Nu ligger alla patienter. Ska upp imorn igen och jobba!
Ganska jobbigt, när man har så många timmisar som inte kan riktigt alla rutiner. Men men, dom blir ju upplärd av de bästa ;-) *Mohahahahaaaa*

Hoppas att J-GILRS håller sig friska och krya under julen!
Jag ber för min del också!

Köpte en fin tröja från Acne idag. Skitfin var den. En ylle-tröja. Svart. Som man ska ha en skjorta under. Ganska djup urringning. SNYGGT!
Kan inte visa nu, eftersom att min dator är fortfarande sönder. Har ju försökt att fixa med LG, men dom tycks inte ha så mkt tid för det! FAN!

Blir snart desperat, så jag går och köper en ny!
Måste ha en ny mobil också. Ser fan inget alls på displayen snart. Det blir bara värre och värre. "-HALLÅ! Vem e det?" *haha*

Aja, lär väl inte skriva mer under julen nu. Ska ändå jobba hela tiden!
Så jag passar på att önska alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

GOD JUL VÄNNEN=) hoppas att du får en underbar julafton=)
kram johanna