fredag 6 mars 2009

Sandra - In A Heartbeat


Ja, idag släpps den nya singeln!
Tycker dock inte om singel-låten, men dom andra låtarna tycker jag låter mycket bättre!

Skitkul med lite nytt material från henne!

Annars så vaknade jag halv åtta idag. Åkte iväg till skolan med Louise och Johanna. Det var lite segt i början, men efter kaffet så släpptes "dvala" känslan. En massa bråk med bråk! Faen! Blir galen på det! Så jag satte mig och gjorde en del andra tal. Då gick det bättre. Fasade för matte provet som vi ska ha imorn. Men nu känns det bättre! Ser faktist framemot det! Huvudsaken att man får godkänt! Sen kan man ju inte kunna allt! Ingen kan allt! Man har sina svaga sidor. Så vi får se imorn hur allt går!

Snart iväg till jobbet också! Ush! Har ingen lust med det! Men jag får iaf jobba med Rosalita! *haha* Ja, det går nog bra. Ska försöka att flexa vid 20:00 idag, så att jag hinner plugga lite matte innan det blir läggdags för min del.

Nu blir det frukost!

Inga kommentarer: