torsdag 19 februari 2009

LottoVINST!

Fan! Vad irriterad man blir ibland!
Man blir tvungen att jobba kväll, för att man blev dragen på lottningen. Sa det till chefen att det inte är rättvist att lotta. Men det tyckte inte hon. Hon sa att det är det mest rättvisaste man kan göra vi sådana situationer.

Tycker faktist att hon kan beodra någon muntligt istället för att lotta!
Sa faktist rätt upp i ansiktet på henne att hon lottade istället, för att hon inte vågade säga till ngn bara så där.
Sen skriver man "förskjuten arb. tid" som bara ger några hundralappar.

Ringde facket och frågade om hur det egentligen ligger till. Då sa dom att det ger 200% i timmen när man jobbar beodrad passbyte.

Du får bli hur ställd du vill! Men ändrar du något så får du göra det rätt! Tycker att det är fel och blir skitförbannad att man inte kan göra rätt ifrån sig. Allt måste man kontrollera så att det blir rätt! Känner mig lurad! Du säger att du är sjysst och allt, men vad är det här?

Lottningen blev dyr för sjukhuset!
Och jag vann! *haha*

Annars så är det bara bra. Skolan funkar o allt annat med! Saknar faktist min dator, den borde väl komma snart om några dagar, hoppas jag. Är jätte less på att jobba kväll! Hinner inte umgås eller göra ngt hemma. Känns frustrerande!

Men är ledig om någon dag igen !

Tänker kanske plugga till Tandläkare! Och jobba för dom fattiga! Alla har rätt till FRISKA TÄNDER! Tänker mycket på dom som inte har råd med att gå till tandläkaren. Då tycker jag att det är dags att fixa någonting så att alla har råd! Men att det såklart också blir dyrare för dom som HAR RÅD! ;) HAHA!

Ett intresse finns det för det yrket. Men vi får se =)

Snart är det helg!
Skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va?! Tandläkare...e de sant?! Jag som sagt till gubben att jag funderar på att plugga till tandsköterska! Kanske vi kan öppna nåt tillsammans om några år;)