söndag 7 december 2008

Söndag

Sitter hät på arbetet! Har gått bra idag =)
Alla är nöjda och belåtna!

Fick höra att ALLA hade haft det roligt på klinikfesten! Wohooo! Snacka om att det var en lyckad fest! Får ett leénde på läpparna bara av att tänka på den kvällen! *haha* Allt var helt crazy! Har varken dansat eller skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen! Det var så nervöst och ingenting ville fungera! Men PANG! så var kvällen lyckad. Så roligt att se hur alla hade klätt ut sig! O vissa hade verkligen ansträngt sig! Roligt Roligt! Många missade en helt galet 80 kväll!

Tack tjejer för den kvällen!
Ska bli kul att se på alla kort som tagits!

Min dator är trasig =/ Tappade en hel kanna vatten på den under natten! =( Känner mig så isolerad utan en dator! *haha* Men ganska skönt ändå! Jag sparar en massa tid, som jag kan lägga på annat ;-)

Nä, nu ska jag ta en sista runda här, innan jag drar hem!
Natti Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja vi kommer minnas festen...o tro mig allt annat skit innan;) haha Roligt o höra att alla hade haft skoj=) Hade ja me vill ja lova!!
När illamåendet kom dagen efter va de bara o tänka tillbaka;) haha

Anonym sa...

En himla massa folk som tackat för den TREVLIGA/ROLIGA festen idag:)
De gjorde vi nog rätt bra iaf...!!

Anonym sa...

asså hallå!! En blogg ska uppdateras!!! va hönder i ditt liv?? =))